Vintertid!

Ojoj va tiden rinner iväg, snart November....
På söndag är det dags att ställa om klockan, skönt att få en timme längre däremot gillar jag inte att det blir mörkt tidigare på kvällen. Tänk så fort man glömmer, minns inte hur det är när det blir mörkt halv 5.
Snart är vi där igen och då kan man inte minnas hur det kan va ljust till kl 10 på kvällen.
Det är väl det som är charmen med årstiderna.
För min del är det bara 4½ vecka till jag slutar, helt ofattbart!
Dessutom jobbar jag bara 32timmars veckor så jag är ledig 3dagar i veckan.
Jag kommer väl gå hem lagom till julkaoset börjar här, tänker ligga på soffan och äta chokladpraliner ;)
I måndags var det 2månader till julafton, inte långt kvar.
Hela släkten har redan börjat insamling av julklappslistor, stressande när andra är ute i så god tid.
Jag får väl också va ute i hyfsad tid i år.
I år infaller julafton och nyårsafton på en lördag, blir inte så många klämdagar som många kanske annars tar ut.
Nä nu får jag pallra mig ut i butiken och hänga upp de nya Dakine väskorna som kommit!
I år har vi även fått in fina goggles case till bra pris samt en och annan plånbok.
Nu hör jag en postbur komma rullande på trottoaren, mer att packa upp!
Vi ses.....






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: