Nu kommer kylan... =)

Så härligt när man vaknar på morgonen och allt är vitt av frost, jag gillar vintern, mer och mer för varje år som går. Jag tycker om dagar som denna när det är kallt och soligt.
Det värsta jag vet är regniga blåsiga dagar.
Jag gillar när man får klä på sig varma vantar och mössa och underställ.
Dessvärre har jag inget underställ i år som passar så jag får väl gå och frysa i vinter....

Var ute en sväng för att hitta en ny kofta, alla butiker är redan i full gång med julmusiken.
Jag tror vi brukar vänta till julskyltningssöndagen innan vi drar igång med det!
Blir väl lite väl uttjatat annars??
Nog för att vår tirolermix kan bli tjatig för oss men för kunderna hör den nog inte hos nån annan.
Om en vecka blir det ett litet event här, håll utkik, vi ska skriva ihop nåt idag.
11dagar kvar till skyltsöndagen här på Limhamn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: