Längddag

Kan inte fatta att det redan gått 3 dagars ledigt, så sjukt var tar tiden vägen??
Känns som jag kunde varit ledig hur länge som helst och ändå aldrig hunnit med vad jag velat!
Kan inte vara ensam om att känna så?!
Hur gör ni för att inte stressa er igenom livet???!!

Imorgon är det i alla fall längddag här på Snö&sjö.
Då kör vi specialpris, 15% på allt som har med längd att göra, dessutom kör vi 70% på Craft.
Missa inte det!!!



Nu ska jag försöka få ihop en arbetsbeskrivning som Maja ska få, hon ska ta över efter mig när jag slutar.
Svårt att skriva ner allt man gör, mycket gör man på ren rutin utan att tänka på det, men jag ska nog få ihop nåt!!
Ha en fortsatt skön vecka, såg på nyheterna igår att vi ska få fortsatt varmt, tänk att det va snö förra året vid denna tiden, det kan man inte tro nu.
/J


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: