54min kvar....

Om 54min slutar jag för denna säsongen!
Ikväll bär det av till Annika och Joen på avslutningsfest...
Jag förväntar mig nån stor, dyr fin present =)
Nä det gör jag inte, har redan fått så mycket fint!
Känns sjukt att ett halvår går så himla fort, jag vet att jag alltid skriver om hur fort tiden går men det gör den ju.
Den bistra sanningen ser ut så, tiden går fort och man blir inte en dag yngre!!!!
Kommer som vanligt sakna mina kollegor men ser fram emot en underbar vår och sommar.
Blir ju en skidresa till Stubai till valborg och sen nån resa till sommaren med Snö&sjö.
Glöm inte komma förbi butiken och fynda på rean, passa på nu när det finns grejor kvar.
Nu får jag göra ett sista ryck, gäller att avsluta med stil!!!
Önskar er alla en underbar vår och sommar. Adjö!
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: