Sammanfattning av säsongen!

Detta är första gången sen sist jag skrev inlägg som jag fått en chans att sätta mig ner....
Det har varit hektiska veckor före jul och fram till nu.
Grundtanken med bloggen var att ni skulle få en liten inblick i verksamheten.

Här har ni den:
Mellan mitten på december till mitten på februari finns det inte tid för något annat än verkstadsarbete, beställningar och att hjälpa kunder!!
Luncherna äts för det mesta kalla för att spara tid, micron tar ju några minuter.....
Öppetiderna styrs efter kunderna, telefonen är ständigt upptagen.

Där har ni en liten sammanfattning av säsongen!!
Vi har i alla fall kul när vi jobbar och det är väl huvudsaken.
Nu ska jag kila iväg och försöka ordna lite lunch...
Hoppas på bättre uppdatering!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: