Var ska ni resa??

Jag och Anders har sista veckan pratat lite om vart vi ska resa i år??
Joen och Annika med familj åker till Ischgl över påsken.
Christoffer åker enligt rykte jag hört på sportlovet, vart vet jag inte...

Var ska ni resa i år??
Kom med några bra restips!!!!

Olle

Norges puderhåla Stranda... V.8 så kommer Snö/Sjö tillsammans med friluftsbutiken SÄCK i västra Hamnen att göra en resespecial. Snö/Sjö skickar med testskidor och SÄCK står för lite aktiviteter på plats. Buss från Malmö via Göteborg till Stranda.

2010-10-19 @ 10:43:49
URL: http://www.activeski.se
Johan

Mitt tips är Indien!

Gulmarg för att vara exakt, om man inte är rädd för att testa något nytt. sjuk snö, grymma åk, speciell kultur och jäkligt roliga liftskötare!

Man kan boka resa via Himalayan Powder Paradise. De kommer även köra catskiing där i år!

2010-10-19 @ 13:43:48
URL: http://www.himalayanpp.se/
Jessica

Hmm Indien lät intressant, får lägga fram det som förslag till Anders.

Med så många läsare som det varit idag borde de komma in lite fler tips tycker jag!!!

2010-10-19 @ 16:58:04
Tobias

St Anton v4, Idre Fjäll v8, ej bestämt påskveckan, men något blir det

2010-10-22 @ 23:14:27
Tuula

I år åker vi till Sölden v.12. Ifjol var vi i Madonna Italien, supertrevligt! St. Anton är alltid kul och lilla Obertauern var trevlig, mysiga människor, ett stort gäng från Belgien var där för 19:de gången. Nappa på Sölden vet ja! Kram Ante o Tuula

2010-10-23 @ 17:09:11
Kvanten

ST:Anton vecka 5 med min bror..

Kungsbygget med min 5 åriga grabb om det blir vinter några dagar..

Men jag tycker: Tre dalarna är bäst!

2010-10-23 @ 20:35:51
Kvant den äldre o klokare o snyggare

St Anton v5 o sen blir det väl nån restresa i mars till nånstans med god snötillgång eller norge i april.

Restips: Cortina i Italien, la dolce vita. Vill ni slå på stort: Whistler Canada. Helt magiskt sjukt underbart ställe.

2010-10-29 @ 23:22:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: