TACK!

Vill börja med ett stort TACK till alla underbara säljare som tog sig tid att komma till vår invigning.
Kul att det kom mycket folk, vi kör vidare med erbjudande över helgen och hoppas att fler kommer.
För tillfället är det många inne på bloggen, vilket är jätte kul!!
Däremot hade jag önskat lite mer kommentarer och önskemål på vad ni vill läsa, men men man kan inte få allt!
Jag vill även tacka mina kära kollegor, det är kul att alla engagerar sig och brinner för det ni gör.
Under vintern är ni min lilla extrafamilj och jag har saknat er i sommar.....
Fick ett mail från bloggdesignern att hon påbörjat vår design, ska bli kul att se vad det blir av det!
Jag ska verkligen skärpa mig i år och hinna med och blogga om allt som händer!!
Nu är det dags att gå ut och ta in hästarna sen blir det soffan.
Vi gick ut rätt hårt igår på festen så man mår väl som man förtjänar.
Sov över i källaren på en luftmadrass som fick punktering, fick välja på att stanna kvar på klinkergolvet eller kravla mig upp i hundens korg. Det blev hundens korg, det känns i kroppen idag....
Ha en trevlig helg, hoppas vi ses imorgon
Over and out

Bilder från invigningen kommer när jag är tillbaka på jobb, kommer även ett inlägg om våra Strolzarmband, gårdagens storsäljare, detta förtjänar ett eget inlägg, missa inte det!
Peter Wendel

Hej jag vill bara tacka er trevliga personal och hoppas att ni ska trivas i era nya fina lokaler,var inne idag och köpte nya skidor,hoppas snön kommer i stora mängder i år,keep up the good work.



mvh Peter W

2010-10-29 @ 18:44:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: