Jag väntar....

Nu sitter jag här och väntar på varor, allt nytt packades upp förra veckan när vi hade vår duktiga praktikant Elias här. Vet inte hur jag ska reda ut denna veckan, får väl bli dubbelt så effektiv.
Måste ta tag i bloggen oxå, det ska ordnas med ny design, måste bara få tid över att ta mig ner i källaren och sammanställa allt material och maila iväg.
I övrigt flyter allt på bra, har varit ganska lugnt med kunder och vi är väl i princip full personalstyrka.
I år har vi fått tillbaka Christoffer i personalstyrkan, han jobbade här för 2 år sedan och lämnade oss för Åre.
Året efter blev det Serre chevalier och i år får han hålla sig till kortare turer.
Så nu kom DHL med leverans så nu har jag inte tid för er nåt mer....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: