Helg!

Nu är det sista kunderna på väg ut och vi är snart på hemväg för att fira helg =)
Imorgon är det Fars dag, får nog bli ett par skidsockar eller nåt till pappa...
Det är även Formel 1 final imorgon, hmm undra om man kallar det final!
Jag håller tummarna för Webber, men det krävs väl vinst för honom eller en väldans massa tur om han ska ta hem VM titlen. Synd att han inte fick kört om Vettel förra loppen och plockat lite fler poäng!
Menmen tider får utvisa.... Heja Red bull!!!

Vem håller du på???



Milton

2010-11-13 @ 17:03:58
Milton

Nej nej, Lewis de är han som ska vinna!! :) men de blir tufft och en massa tur behövs :P men annars kan jag tänka mig webber!

2010-11-13 @ 17:05:50
Greger

Jag håller med Milton

2010-11-14 @ 11:16:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: