SOS

Hade inköp med SOS i tis, så mycket snygga jackor det har.
Deras koncept bygger på deras passion på skidåkning och dom har verkligen lyckats.
De glada 80-talet är tillbaka med grymma anoraker (Stavning???), pannband och stickade koftor.
Det blir många SOS modeller för oss nästa år och det kommer en uppsjö av färger.
Det är så kul att köpa in något man gillar så skarpt, kanske ska byta karriär och bli säljare på SOS.
Nä det är nog inget för mig, alltid vara på resande fot, nä jag trivs bra precis här!!
Nu är det bara denna månaden ut sen slutar jag för säsongen och börjar på Flyinge plantshop, är taggad inför något annat men kommer sakna gänget här mycket!!
Nu är det dags att dra vidare, måste hinna dammsuga och förhoppningsvis bli klar med SOS ordern.
Ha en superdag, snart helg.... =)



Kanske något för oss? Provrum av is, för att testa kläderna i rätt miljö!!
Jag får ta upp det på nästa möte....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: