Nytt år, nya krafter....

Då har det nya året tagit fart, tänka sig ett helt decennium av 2000-talet har gått.
Gud va fort tiden går. 
En dag har vi hunnit ha öppet under det nya året, det var sista dagen som Calle jobba hos oss denna säsongen.
Han kommer vara borta till december.... det är ju ett helt år!
Vi kommer sakna dig massor här hemma!

Nu är det snart öppningsdax så jag får väl ta mig ut i butiken och göra nån nytta!
Blir ju bara 2 arbetsdagar nu sen en dag ledigt igen, så det är mycket att hinna med. 
Kylan sitter i ännu. Det märks på temperatuer i butiken!
Jag ska ringa facket och fråga hur mycket kyla man måste stå ut med??
Kör just nu tredubbla lager med tröjor, dax att dra på ett par Hestra handskar kanske??
God fortsättning....



Sitter här på kontoret och drömmer mig bort.....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: