Strömavbrott igen....

IGÅR HAVERERA STRÖMEN IGEN SÅ JAG FICK ALDRIG POSTAT MITT INLÄGG, SÅ DETTA ÄR GÅRDAGENS:
ENJOY!

Imorse var jag här ganska tidigt och fixa och röjde, jag sa till Rikard att idag blir det nog lugnt.
Så jag passade på att dra iväg på lite ärende och var tillbaka strax över 11.00
Tji fick jag, hela butiken var full av folk, hela dagen har gått i samma anda, full fart.
Börjar bli måttligt stressad över allt jag inte hinner med, var gång jag känner att jag är ikapp så falerar det igen!
Hmm ska förvisso inte gnälla, det är ju detta vi jobbar för, vi vill ju vara en av Sveriges bästa alpinbutiker såklart!
Nu när jag ändå önskar kan jag ju önska att vi blir en av Sveriges största bloggar.... fast det kommer vi aldrig hinna med eftersom jag inte hinner uppdatera bloggen, men önska kan man ju.....

På tal om att vara bäst, för en tid sedan var vi med i en K2 tävling där bäst K2 skyltning skulle vinna en resa för 2 personer. Jag och Rikard slog våra kloka huvud ihop och voila vi VANN!
Bilder kommer senare....
Nu måste jag gå och öppna....

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: