Ny personal!

Dagens inlägg vill jag dedikera till Rikard, inte gamla Rikard utan nya.
Nya Rikard är en av mina gamla klasskamrater och han hade sin premiär hos oss i Lördags.
Han har gjort några säsonger uppe i sälen och har nu hamnat här hos oss.
Tanken är att han ska hjälpa till på helger samt i verkstan när det kör ihop sig för Joen.
Lördagen var aningen kaosartad, precis som lördagar brukar vara.
Min grundtanke att Rikard skulle jobba med mig i Lördags för att lära sig våra rutiner men det gick sådär.
Han fick sköta sig själv, vi såg knappt varandra på hela dagen!
Tur att han har grym koll, han till och med organisera hjälmlagret på samma vis som vi.
Nu väntar vi bara på att Rikard ska blogga om sin första dag på jobbet! =)
Tack för en bra insats och välkommen till oss....


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: