Kommentera!!

Varför är det ingen av alla ni som läser som skriver nån kommentar.....
Jag ser ju på statistiken varje dag hur många som läser, nån ynka liten kommentar förtjänar jag väl???
Rikard

Varför är det inte länkat från hemsidan till bloggen?

2010-02-03 @ 19:16:19
Tobias

jag tänkte komma in med mina skidor på lördag, fick en fin repa i St Anton förra veckan :) Tänkte kolla på Transceiverpaket med spade också! Hälsa allihopa, Joen vet vem jag är om du säger Tobias med hawx 110 :)

2010-02-03 @ 23:14:04
Jessica

Det kommer en länk från hemsidan, vi har en ny hemsida på gång därför har vi inte länkat på den gamla!

Tobias, jag ska hälsa, du är välkommen in på lör så fixar vi det!

2010-02-04 @ 10:45:40

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: