Längdträff...

Vill börja med att säga hur kul det är med så många som läst bloggen under dessa dagar!
Hoppas det håller i sig och att ni kommenterar lite vad ni tycker och vad ni vill läsa om.

Nu på onsdag har vi längdträff här i butiken kl 18.30.
Har kommit in en del anmälningar men det finns platser kvar ännu.
Skicka ett mail eller slå en signal för att anmäla er.
Någon som tänkt åka Vasaloppet??
Vi har alla prylar som behövs!

  


Vi har även alla fakta ni behöver:

- Vasaloppet är 90km långt, lite för långt för min smak. 
- Tjejvasan däremot är bara 30km lång, även det lite för långt för min smak.
- Det finns massa varianter på vasalopp, det kan nog konstateras att längd inte är min gren.
- Snabbaste tiden på Vasaloppet togs 1998 av Peter Göransson på tiden 3:38:57
- Åren 1932,1934 och 1990 ställdes vasaloppet in pga snöbrist.



Vinnare av Vasaloppet 1922, Ernst Alm
 


Sussie

Kul med bloggen! Hade jag kunnat hade jag mer än gärna kommit! Kram på er alla!

2009-11-30 @ 16:15:37
Erik

Hej på er! Va fin blogg ni gått och införskaffat! Alltid kul att läsa hur det går där hemma.

På tal om vad jag vill läsa om...: julmat, svensk mat, mat, svenskt godis, svenska chips, chili cheesedoodles, vad ni äter, vad ni lagar/bakar, hur det luktar och framförallt hur aromerna kittlar era erigerade smaklökar. Som ni kanske förstår är vi fruktansvärt trötta på denna matkultur och saknar svensk mat något så in i hundan. Längtar hem till allt julmys och all mat o gott o er såklart =)

Ha det toppen och hoppas allt är bra med er alla!

Kram från lillebror me sällskap

P.s Jag vet att jag talar för min bättre hälft också

2009-12-04 @ 21:37:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: