Gästbloggaren!

Eftersom all kunnig personal här på Snö&Sjö, har upp över öronen med saker att göra, har jag, Johanna, fått ta över bloggen för idag. Om inte annat så ser man ju åtminstone lite viktig ut när man sitter och knappar på tangenterna. Känns bra att jag kan dra mitt lilla strå till stacken öven om skidåkning förmodligen är min svagaste sida någonsin. Man kan ju fråga sig hur Jessica tänkte när hon lät tjejen som aldrig stått på ett par skidor, sköta bloggen som endast handlar om just skidor.

Alla har som sagt galet mycket att göra men så blir det ju nu precis innan jul. Folk ska ha julklappar till sina nära och kära. Kombinera detta med alla som ska åka skidor i mellandagarna så har du inga problem med att sysselsätta dig i butiken. Bara pjäxorna är ett helt projekt; fotanalyser, provning, töjning, sulor, lästningar, bindningar och massa andra ord som jag knappt förstår men som ständigt susar kring öronen här.

Men trots det ständiga plingandet i dörren, ringandet i telefonen och det organiserade kaoset som infinner sig i butiken, finns det alltid tid för skidentusiaster att samlas här och diskutera allt det där som jag inte har den blekaste aningen om. Dock är det kanske inte för sent att lära en gammal hund sitta?

Välkommna in i butiken, bättre service och mottagande får du leta efter!  

Over and out / J


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: